Uudisvoog:

Tagasi

BCS Itera klient Kafo – Kallist toodet on lihtsam müüa!

Allikas: http://www.kaubandus.ee/

BCS Itera klient ja uusima Dynamics NAV majandustarkvara kasutaja, Jura kohvimasinaid ja Lavazza kohvi müüva KAFO piirkondlik müügijuht Heddi-Liis Laurits rääkis Müügi Edulugude konverentsil, et kallist asja on palju lihtsam müüa, kuna sa tead, mille eest hinda küsid ning klient teab, mis ta saab.

Lauritsa sõnul on oluline, et müügiinimene oleks energiline, julge ja natuke ekstravert. „Ta ei tohi kindlasti inimesi karta,“ ütles ta. KAFO Lõuna-Eesti piirkonnas on müügiinimestel päevas ette nähtud vähemalt kaks tundi lisamüügi tegemiseks. „Müügiinimene ei pea kohe hommikul selle pärast muretsema. Vaid ta tuleb tööle, hakkab tööd tegema – tegeleb poes erinevate asjadega ning siis ta teab, et mingist kellast mingi kellani algab tal intensiivne müügitöö,“ selgitas Laurits. Nii ei ole inimestel stressi, Lauritsa sõnul võetakse sedasi tööd palju lihtsamalt ja lõbusamalt. „Täna on juhtunud see, et aktiivmüügi aeg venib iga päevaga pikemaks, kuna neil tekib endal hasart sisse.“

Lähemalt saab lugeda juba SIIT!

 

Tehnoloogia

Avasime uue lehe www.nav365.ee – sõnum, mis väärib kuulamist ja vaatamist

Eelmine uudis

järgmine uudis

Juhtimine

Dynamics NAV investeeringute tasuvus

VÕTA ÜHENDUST