ScanPayGo – uue generatsiooni lojaalsusäpp
Allikas: Äri-IT Kevad 2022
Autor: Viljar Käärt, BCS Itera kaubanduse peakonsultant
Kliendid eeldavad, et jaemüüja pakub järgmisi võimalusi:
- ostu kiire sooritamine, et ei peaks passima järjekordades;
- kontaktivaba ostmine;
- info pakutavate toodete ja kampaaniate kohta äpi abil;
- ostunimekirjade haldamine ja jagamine.
Selleks on LS Central välja tulnud iOSi ja Androidi telefonidel toimiva uue põlvkonna lojaalsusäpiga, millel on kaks suuremat funktsiooni:
- See on infokanaliks jaemüüja ja kliendi vahel ehk selle kaudu saab edastada infot kaupade ja pakkumiste kohta. Registreeritud kliendid näevad ka isikustatud pakkumisi.
- Isekassa taskus – see lahendus toimib laias laastus, nagu selle nimetus ütleb: skänni kaupluses tooted, maksa ja lahku, avades pärast maksmist kuvatava QR-koodiga turvavärava.
Lahenduse lisavõimalused:
- iBeacon’i tugi kaupluse automaatseks tuvastamiseks. Või kui klient liigub riiulite vahel, siis süsteem oskab saata tema telefoni antud asukohas olevate kaupade pakkumisi.
- Makseviisina saab lisaks krediitkaardile tasuda lojaalsuspunktidega või suunata tehing hoopis kassasse.
- Ostunimekirjade loomine ja nende jagamine teistega.
- Ostude ajaloo kuvamine.
- Kaupluste info, asukohad, lahtiolekuajad, sõidujuhised Google Mapsi abil.
Vaata ise: https://www.youtube.com/watch?v=bftElw22S88
LS Central on Microsoft Dynamics 365 Business Central majandustarkvara platvormil põhinev jaekaubanduse terviklahendus. Lahendus on struktureeritud vastavalt peakontoriks, poodideks, kassadeks ja e-kaubanduse lahendusteks, mis kõik omavahel tihedalt integreerutud. Lahendust kasutavad maailmas ja Eestis paljud tuntud kaubamärgid nagu IKEA, Nike, Adidas, Starbucks, Armani, Puma, R-Kiosk, Rahva Raamat, Euronics, Ehituse ABC jt.