TASUTA CRM VEEBISEMINAR | Klienditeeninduse juhtimine Microsoft CRM lahendusega
AEG: 11.03.2025 (teisipäev), kell 15:00- 16:00
REGISTREERU: https://attendee.gotowebinar.com/register/5895150784234322272
Klienditeeninduse kvaliteet on iga ettevõtte edu alus, pakkudes klientidele väärtust ja usaldusväärsust. Tänapäeval on tõhus kliendihaldus võimatu ilma kaasaegsete CRM-lahendusteta, mis aitavad hallata suhteid ja pakkuda personaalset teenindust. Seminaril vaatame, kuidas tõsta klienditeeninduse taset ja optimeerida protsesse läbi CRM-i kasutamise.
Microsoft Dynamics 365 CRM-lahendused on kiiresti populaarsust kogumas nii Eestis kui ka mujal maailmas, pakkudes tõhusaid lahendusi erinevate äriprotsesside automatiseerimiseks. Tänu mitmekesisele funktsionaalsusele ja sujuvale integreerimisele teiste Microsofti toodetega on tegemist ideaalse valikuga iga ettevõtte jaoks.
Seminaril tutvustame, kuidas klienditeeninduse protsessi toetada ja juhtida Dynamics 365 Customer Service ja/või Sales lahendustega.
Veebiseminar on suunatud müügijuhtidele, kliendihalduritele ja ettevõtete omanikele, kes soovivad oma klienditeeninduse kvaliteeti ja kiirust tõsta ning erinevaid protsesse automatiseerida.
Seminaril võtavad sõna BCS Itera müügijuht Kätlin Piiskop ning CRM konsultant Evelin Kirilova.
KAVA
- Dynamics 365 Customer Service ja Sales kasutajavaade
- Kliendiinfo haldus ehk 360 kraadi vaade igast kliendist – miks on see oluline?
- Püsisuhte hoidmine ja jätkutegevuste planeerimine
- Asendamised – planeeritud ja ootamatud halduri vahetused
- Outlooki integratsioon
- Pöördumiste ja tagasiside haldus