Vebinarid:

Tagasi

Iseteenindus Microsofti jaekaubanduse lahenduses LS Central | 30.01.25

LS Central on Business Centralil baseeruv jaekaubanduse erilahendus, mida kasutavad paljud tuntud kaubamärgid nii maailmas kui ka Eestis.

Seminaril võtab sõna pika kogemusega BCS Itera jaekaubanduse konsultant Viljar Käärt.

Miks tasuks kuulata?

Tutvustame lühidalt jaekaubanduse valdkonna terviklahendust ja räägime detailsemalt võimalustest kasutada rakendust iseteeninduses. Toome välja lahenduse peamised tugevused ja võidukohad kliendi jaoks.

Mida teada saab?

Veebiseminar annab praktilisema ülevaate klientide kogemusel, kes LS Centrali iseteeninduslahendusi kasutavad. Toob välja milliseid väärtusi ja võite on saadud ning missugused on suurimad argumendid LS Central lahenduse valikuks. Lisaks näidatakse demodena erinevaid LS Centrali iseteeninduslahendusi.

KAVA

  • LS Central lahenduse üldine tutvustus
  • Erinevad iseteeninduslahendused LS Centralis:
    • Iseteeninduskassa seadistusvõimalused (infokioskid, Self Ordering/Checkout). Senine kogemus!
    • Scan-Pay-Go äpp kliendile
    • Self-Checkout Connector for LS Central
VÕTA ÜHENDUST