Kolm peamist valdkonda, millega jaemüüja peaks tegelema
Modernsed tarbijad on relvastatud mobiilsete vahenditega, nad on varustatud informatsiooniga ning nad ei karda seda teistega jagada. Ehk tarbijate ootused ostukogemusele on tõusnud ja seda igas müügikanalis. Kõike seda on võimalik saavutada kasutades Big Data analüüsi ja rakendusi. Selleks, et tarbijate ootustele vastata peaksid jaemüüjad tegelma kolme peamise valdkonnaga.
Rain Raadla;
BCS Itera konsultant
TUNNE OLUKORDA PAREMINI
Tarbijad ootavad mõtestatud pakkumisi, mis sobivad täpselt temale.
Pakutavate kaupade ja pakkumiste nimekiri ei tulene ainult sellest, mida klient on eelnevalt ostnud, vaid arvesse peab võtma ka nn. sotsiaalse info – toodete ülevaated, hinnangud, otsingute andmed ning sealjuures ka arvestama konkurentide pakkumistega.
ÜHTLUSTA PAREMINI
Tõelise omni-kogemuse pakkumiseks peavad jaemüüjad investeerima oma töötajate mõtteviisi muutmisse, kuna kliendid soovivad ühesugust ostukogemust kõikidest seotud müügikanalitest.
Nt. Veebipoe ja tavapoe pakkumised peaksid olema sarnased või siis vähemalt poemüüjad peaksid täpselt teadma, millised on pakkumised veebipoodides.
REAGEERI PAREMINI
Selleks, et paremini reageerida klientide ootustele ja seeläbi kastvatada lojaalseid kliente, peavad jaemüüjad tõsiselt läbi kaaluma oma investeeringud Big Data infot kasutavatesse rakendustesse.