Kliendilugu Inglismaalt – kuidas tootmis- ja müügiettevõte lõikab kasu uutest tehnoloogiatest
Inglismaa firma Bounce Foods, kes pakub toonust tõstvaid toidutooteid, räägib oma loo, kuidas nad Dynamics NAViga (reaalajas analüütika, ülevaade laoseisudest, klientide tulukuse analüüs jms) on teinud oma äri efektiivsemaks, kuid mitte ainult. Erinevad tehnoloogilised (Skype, kalendrite jagamine läbi Office365) lahendused on neil aidanud parandada omavahelist koostööd, kiirendanud info liikumist, suurendada müügi efektiivsust jne. Lisaks veel CRM (kliendihaldus), mille kasutamine mobiilsetes seadmetes võimaldab müügimeeskonnal olla alati ja igal pool saada ning sisestada vajalikku infot.
Lahenduse juurutas UK ettevõte Technology Management.
“We got real-time financial reporting, real-time stock visibility and we now have full Profit&Loss capability for each customer, which is something we never had before. We can now make better investment, pricing, customer and management decisions because of all of this.“ https://www.youtube.com/watch?v=rBsjQ3BKDuA
“The upgrade process was very smooth. When next year’s upgrade comes, we’ll be first in the queue.” https://www.youtube.com/watch?v=CnfoGwU_kSs
“The cloud solution for Microsoft was a much more cost-effective way for Bounce Foods to purchase the software. We’ve got a monthly rental, and it allows to us to scale the business in line with our fast growth.“
Gary Smith
COO, Bounce Europe