Appi ma ei tea kuidas ja mida!? Dynamics NAV “help”.
Autor: Indrek Pill
MS Dynamics NAV2016 help aitab kasutajal mugavalt navigeerida läbi lahenduse. Teisisõnu. üks konkurentsi eelised andev tarkvaralahendus peab olema abiks ettevõtte töötajatele ja selleks olema võimalikult mugav ning kerge kasutada. MS Dynamics NAV on lahendus, millel on olemas väga põhjalikud tootja poolsed juhendid ja help funktsionaalsus.
Lisaks tootja poolt kaasa pandud juhenditele on lahenduses olemas ka MS Dynamics NAV Eesti partnerite poolt välja töötatud lokalisatsiooni ehk Eesti funktsionaalsuse juhendid. Kui ettevõttele ei piisa standardlahendusest, siis sageli tellitakse juurde lisaarendusi. Selleks, et lisaarendustest saada maksimaalset kasu, on soovitus lisada help süsteemi ettevõtte protsessi toetavad selgitused ja juhendid. Need juhendid võib lasta partneril teha ja paigaldada, kuid võib ka ise nende paigalduse ette võtta.
Help kasutamine on lihtne ehk MS Dynamics NAV2016 versioonis on teostatud lihtsa veebilehena. Vajutades kas klahvi F1, klikkides programmi otsinguakna kõrval paiknevale küsimärgi nupule või valides NAV-i menüüst (Pilt 1) abiinfo, avaneb programmi tootja poolne juhendmaterjal veebiaknas (Pilt 2).
Pilt 1.
Pilt 2.
Tänu tehnilise keskkonna lihtsusele on igal ettevõttel, kes kasutab Microsoft Dynamics NAV2016 lahendust, võimalik täiendada help keskkonda ettevõtte kohaste juhenditega.
Selleks, et lisada NAVi partneri poolt juurutuse käigus koostatud lahenduse disain NAVi help’i vajame lihtsalt Microsoft Wordi ja Notepadi. Juhendmaterjali failidesse saab lisada ka erinevaid videomaterjale, mis aitavad kasutajal lahendust paremini kasutama õppida.
Juurutus või versioonivahetuse projekti käigus tasub panustada aega ja raha disaini ning juhendmaterjali loomisse, sest nüüd ei pea seda juhendmaterjali enam kuskilt võrgukettalt otsima, vaid selle saab mõningase lisatööga kõikidele NAV lahenduse kasutajatele kergesti kättesaadavaks muuta.
Teeme kasutajatel lahenduse kasutamise lihtsamaks!