Thermory teekond CRM-ini
Kogemused ja õppetunnid rahvusvahelise ettevõtte CRM-i juurutamisel, mis muutsid müügiprotsessid sujuvamaks.
Thermory on rahvusvaheline ettevõte, millel on tootmisüksused Eestis, Soomes ja Lätis ning müügiüksused Saksamaal ja USAs. Nende peamine toode on termotöödeldud puitmaterjal, mida müüakse enamjaolt B2B turul arhitektidele, disaineritele ja arendajatele üle maailma. Ettevõte seisis silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas erinevate müügitiimide koordineerimise, kattuvate turgude ja andmete kaoga töötajate vahetumisel, mis näitas ilmselget vajadust CRM-i ja ERP-süsteemi integreerimise järele. CRM-i juurutamine osutus alguses keeruliseks, kuid lõpuks leiti sobiv süsteem ja protsess.
Julia Ležeiko, Thermory CIO, jagab oma kogemusi ja õppetunde Dynamics 365 Salesi juurutamisest: https://www.youtube.com/watch?v=ThC_XFK9DDs.