PRAKTILINE CRM HOMMIKUSEMINAR: Automatiseeritud ja andmepõhine müügi- ja turunduse juhtimine
ASUKOHT: Mäealuse 2/4, B korpus, 4. korrus, BCS Itera kontor
AEG: Kolmapäev 02.04.2025, 09:00-12:30
Üritus on tasuta, kuid osalemiseks on vajalik eelnev registreerumine.
Külalistele pakutakse kergeid suupisteid.
CRM-lahendused, nagu Dynamics Sales, on muutunud ettevõtte edu võtmeteguriks, ühendades müügi, turunduse ja juhtimise ühtseks tervikuks. Tegevjuhid saavad parema ülevaate müügiprotsessidest ja kliendisuhetest, mis aitab teha andmepõhiseid strateegilisi otsuseid. Müügijuhid saavad tööriista, mis lihtsustab müügivõimaluste haldamist ja meeskonna tulemuste jälgimist. Turundusjuhid saavad integreerida kampaaniaid, koguda andmeid ja personaliseerida kliendisuhtlust, mis suurendab kliendirahulolu ja müügimahte. Liitu seminariga, et näha, kuidas CRM-lahendus aitab teie ettevõttel kasvada, optimeerides protsesse ja parandades klientide kaasatust.
KAVA
(TÄIENDAMISEL)
MIKS DYNAMICS SALES EHK KUIDAS SEE AITAB EHITADA KLIENDISUHET?
MIS ON DYNAMICS 365 SALES – DEMO
CRM lahenduste lipulaev Microsoft Dynamics 365 Sales on üha populaarsem valik ka Eesti ettevõtete seas.
Teeme põgusa tutvustuse, kus näitame kasutajaliidest, peamiseid funktsionaalsuseid ja vaateid. Kuidas talletada ettevõtte jaoks olulist infot ja seda kasutada müügi juhtimisel.
Esineb CRM valdkonna müügijuht Kätlin Piiskop
KUIDAS CRM LAHENDUS AITAB KOGUDA KLIENTIDE TAGASISIDE JA SEDA ANALÜÜSIDA – demo
Customer Voice on Microsoft CRMi lisamoodul, mis võimaldab ettevõtetel koguda ja analüüsida klientide tagasisidet, et täiustada teenuseid ja tooteid. See tööriist aitab luua personaalset kogemust, integreerides tagasiside otse ettevõtte CRM-i ja andmepõhisesse otsustusprotsessi.
Esineb CRM valdkonna konsultant Evelin Kirilova.
TURUNDUSE JUHTIMINE
Turunduse automatiseerimine ja digitaliseerimine on olulised, aidates ettevõtetel jõuda õige kliendigrupini õigel ajal, kasutades andmepõhiseid otsuseid ja isikupärastatud sõnumeid. Automaatsete protsesside kaudu saab turundusmeeskond keskenduda strateegilistele ülesannetele, samal ajal kui igapäevased ülesanded, nagu kampaaniate käivitamine ja analüüs on automatiseeritud.
Teeme tutvust turunduse juhtimise ja automatiseerimise tööriistaga Customer Insight.
Esineb CRM valdkonna konsultant Triinu Himma.
MÜÜGI ANALÜÜTIKA
Pilt räägib rohkem, kui tuhat sõna. Tänased edukad ettevõtted toetuvad andmepõhisele juhtimisele, mis tähendab, et iga korraliku lahenduse väljund on korralik juhtimise andmelaud. Tutvustame Salesi võimalusi.
Esineb BCS Itera turunduse ja müügijuht Marek Maido
ETTEVÕTTE KOGEMUSLUGU