Seminarid:

Tagasi

TASUTA CRM HOMMIKUSEMINAR: Müügi ja turunduse juhtimise meistriks kaasaegsete tööriistadega.

ASUKOHT: Mäealuse 2/4, B korpus, 4. korrus, BCS Itera kontor
AEG: Kolmapäev 09.10.2024, 09:00-13:00 (uksed avame 8:20)

Üritus on tasuta, kuid osalemiseks on vajalik eelnev registreerumine.
Külalistele pakutakse kerget hommikusööki.

Seminar on mõeldud keskastme- ja tippjuhtidele.
Milleks on vajalik CRM ehk kliendihalduse lahendus? Microsoft pakub nii müügi kui ka turunduse juhtimiseks kaasaegseid lahendusi koos kõikide lisadega nagu turunduse automatiseerimine, AI ehk tehisintellekt ja integratsioonid Teamsi, Outlooki jne.  Vaatame koos Dynamics 365 Salesi ja kuidas seal on üles ehitatud klienditeekond, mis moodi see toetab nii müügiisikuid kui ka juhte. Piilume põgusalt turunduse automatiseerimist ja milliseid võimalusi pakub see tööriist.

 

KAVA

MIKS DYNAMICS SALES EHK KUIDAS SEE AITAB EHITADA KLIENDISUHET?
MIS ON DYNAMICS 365 SALES – DEMO

CRM lahenduste lipulaev Microsoft Dynamics 365 Sales on üha populaarsem valik ka Eesti ettevõtete seas.
Teeme põgusa tutvustuse, kus näitame kasutajaliidest, peamiseid funktsionaalsuseid ja vaateid. Kuidas talletada ettevõtte jaoks olulist infot ja seda kasutada müügi juhtimisel.

Esinevad BCS Itera turunduse ja müügijuht Marek Maido ning CRM valdkonna müügijuht Kätlin Piiskop

LIIDESTUSED 

Tänapäeval on enamus ettevõtetes kasutusel ERP, Outlook, Jira, Teams, O365, Sharepoint, OneDrive jne.
Räägime ja näitame, kuidas need on integreeritud või liidestatavad Dynamics 365 Salesiga ning kuidas see muudab kasutajate elu oluliselt lihtsamaks.

Esineb BCS Itera CRM konsultant Irina Kruuda

AI ja CRM

Enamus ettevõtteid küsivad võimalust, kas AI on juba tänaseks CRM lahenduses ja milliseid võimalusi pakub.
Näitame Microsofti AI´d ehk Copilot võimalusi ja rakenduskohti.

Esineb BCS Itera CRM konsultant Triinu Himma

KUIDAS CRM LAHENDUS AITAB KOGUDA KLIENTIDE TAGASISIDET JA SEDA ANALÜÜSIDA

Dynamics 365 Sales lisamoodul Customer Voice on suurepärane tööriist kogumaks ja saamaks läbivat ülevaadet oma klientide rahulolust, teha erinevaid uuringuid ja küsitlusi.
Näitame lahendust.

Esineb BCS Itera CRM konsultant Irina Kruuda

ANALÜÜTIKA MÜÜGIISIKULE JA JUHTIDELE

Tänased edukad ettevõtted toetuvad andmepõhisele juhtimisele, mis tähendab, et iga korraliku lahenduse väljund on korralik juhtimise andmelaud.
Tutvustame Salesi võimalusi.

Esineb BCS Itera turunduse ja müügijuht Marek Maido

TURUNDUSE AUTOMATISEERIMINE SALESIS

Kliendihaldus ei ole ainult müük ega teenindus vaid ka kommunikatsioon, mille üks lahutamatu osa on turundus.
Teeme põgusalt tutvust turunduse automatiseerimise tööriistaga.

Esineb BCS Itera turunduse ja müügijuht Marek Maido

 

 

VÕTA ÜHENDUST