Kuluaruannete haldus Business Centralis CostPocketi rakendusega | 24.03.22
Exceli ja “topelttoksimise” asemel on nüüd võimalik mõtestatumalt kuludokumentidega ümber käia. Selleks on juba ammu olemas Business Centralis CostPocket funktsionaalsus ja integratsioon. Näitame CostPocketi äpi värskendanud kujundust ning valminud uut funktsionaalsust.
MIKS COSTPOCKET?
- Aitab kokku hoida tööaega nii kulusid tegeval töötajal, kui raamatupidajal;
- Digitaalne kuludokumentide arhiiv;
- Korrektne raamatupidamine (tehing hankijale, võlg töötajale).
KAVA
- Nüüd saab ise piiramatult kululiike luua;
- Kuluaruande saab Business Centralisse ette valmistada ning seejärel CostPocketisse saata, et seal pildistades tšekke lisada;
- Business Centralis saab ka tšekke pildistada (vajalik nendele, kes digiteerimist ei kasuta).
Pildista või edasta dokument e-postiga personaliseeritud aadressile.
Lisa digiteeritud kuludokument kuluaruandele.
Info jõuab läbi liidese Business Centralisse.
Raamatupidaja kontrollib tulemuse üle, teeb vajalikud täpsustused ning konteerib.
(Kui vaja, siis saadab kinnitusringile).