Lepingute haldus Business Central majandustarkvaras | 11.04.24
Sihtgrupiks on ettevõtted, kelle äri hõlmab suuremal või väiksemal määral lepingute jälgimist. Paljudes ettevõtetes toimub äri kas osaliselt või täielikult partneritega sõlmitud lepingute raames. Jälgite, kas kliendile on tarninud vastavalt lepingu mahule? Kas hankelepingus määratud maht hakkab täis saama?
Iga ettevõte sõlmib suuremal või väiksemal määral lepinguid kas hankijate või klientidega. Partnerite puhul huvitab meid, kas leping on üldse sõlmitud, mis tüüpi lepinguga on tegemist (nt ehitusleping, allhankeleping, toodete ostuleping, müügileping jne – sellist liigitust võib hiljem tarvis olla ka analüüsi tarbeks) ja millised on tingimused. Nende all võib käsitleda lepingupõhiseid tingimusi, nagu maksed, summa, seotud kaubad ja teenused, kehtivus jms.
PERIOODILINE ARVELDAMINE
Tänapäeval liigub üha enam ettevõtteid kuupõhisele arveldusmudelile (sh kvartali- ja aastapõhine periood). Seetõttu on oluline mugavalt hallata perioodiliste arvete genereerimist. Reeglina määratakse perioodilise arvelduse juures juba lepingus ära, mis on arveldusperiood ja millised teenused milliste hindadega sinna kuuluvad. Lisaks on võimalik jooksvalt näiteks teenuseid juurde lisada, koguseid muuta jne. See tagab, et arveldusperioodi alguses on lihtne kõikidele lepingulistele klientidele arved genereerida. Vajadusel saab lepingupõhiselt siis ka kontrollida, kas ja millal lepingu raames arveldus toimus.
Seda kõike on võimalik hallata BCS Itera loodud äpiga D365 Business Centrali jaoks – Contract Managementiga, mis on saadaval AppSource’s.
Käesoleval seminaril tutvustab lahendust BCS Itera konsultant Harti Piiskop.
KAVA
- Lepingu andmete haldus (põhiandmed, lepingu partnerid, failid jne)
- Ostu- ja hankelepingute täitmise jälgimine
- Müügi- ja kliendilepingute täitmise jälgimine
- Müügilepingu hindade kontroll arvel
- Perioodiline arveldus (billing)