Projektide kulude juhtimine Dynamics 365 Business Centralis | 27.05.21
Veebiseminar annab ideid ja tutvustab projektidega tegelevatele ettevõtetele Microsofti majandustarkvara võimalusi. Näitame Microsoft Dynamics 365 Business Central majandustarkavara ja eelkõige selle projektimoodulit finantsvaates.
Erinevate valdkondade ettevõtetel toimub kulude ja tulude jälgimine projektipõhiselt. Mis teeb lahendusest maailmas ühe populaarsema majandustarkvara ning kuidas aitab kaasa ettevõtte finantsseisundi juhtimisele. BCS Itera klientideks on erinevate valdkondade ettevõtted nagu KAPITEL, ELERING, NORDECON, ASTLANDA.
Veebiseminaril käsitletavad teemad:
- Projekti eelarve sisestamine
- Eelarve arhiveerimine
- Lepingute haldus
- Planeerimine (tähtajad)
- Tegelikud kulud
- Projekti rahavood
- Tulude-kulude analüüs ja võrdlus eelarvega
- Küsimustik